Nasza witryna korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.
Więcej informacji
Zgadzam się
Wielokrotnie nagradzana firma
PLN
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel Polska - Przedłużanie włosów sklep
Twój koszyk
Koszyk jest pusty

Zwrot, wymiana i reklamacji

Shop your X-mas gifts in December – extended refund and return rights until January 31th 2018.
Celem firmy Rapunzel jest zapewnienie bezpieczeństwa zakupów naszym klientom poprzez możliwość zwrotu, wymiany lub zwrotu kosztów w przypadku wadliwego produktu. W celu odwołania lub zwrotu zamówienia, prosimy o kontakt w ciągu 14 dni. Można to zrobić za pomocą formularza zwrotu lub wysyłając wiadomość e-mail. Klient ponosi wszelkie koszty przesyłki związane ze zwrotem lub wymianą towaru, a także ponosi odpowiedzialność za jakąkolwiek stratę wartości przedmiotu w związku z użytkowaniem przekraczającym czas potrzebny do oceny stanu faktycznego i właściwości produktu. Jeśli otrzymali Państwo przedmiot w ramach naszej promocji i chcieliby go zwrócić/wymienić to suma zamówienia nadal musi być wyższa od wymaganej wartości lub ilości produktów otrzymanych w promocji. Jeśli wartość/ilość produktów jest mniejsza, zostaniecie Państwo obciążeni za produkt promocyjny, który otrzymano. Nie dotyczy kosztów wysyłki lub darmowych podarunków. 

W przypadku reklamacji bardzo ważne jest, aby pamiętać o następujących kwestiach:
Reklamując produkt, należy zawsze odesłać cały artykuł (wszystkie opakowania), tak abyśmy mogli zwrócić pełną kwotę. 
W przypadku reklamacji nie zwracamy kosztów ewentualnych innych inwestycji poczynionych w związku z doczepianiem włosów.
ZWROTY
W przypadku zwrotu należy postępować zgodnie z instrukcją: 
  1. Zapakuj produkt starannie w oryginalne opakowanie/paczkę, w której został dostarczony. Lub użyj swojego opakowania/pudełka. 
  2. Użyj naszego drukowanego formularza zwrotów wysyłanego z zamówieniem. Można go także wydrukować stąd: formularz zwrotów.
  3. Wyślij wypełniony formularz razem z niechcianymi produktami na adres: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden 
  4. Nadaj paczkę w najbliższej placówce pocztowej. Zachowaj paragon. 
W przypadku dostarczenia niewłaściwych produktów pokryjemy koszty wysyłki. Firma Rapunzel rozpatrzy twoją sprawę najszybciej jak to możliwe.
 
Jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, zwrócimy koszty przez system DIBS / PayPal. Jeśli została wystawiona faktura, zostanie ona anulowana i zrefundowana. Zwroty kosztów zajmują zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych.
WYMIANA
Jeśli chcesz wymienić towar, zwróć go zgodnie z instrukcją powyżej. Następnie złóż nowe zamówienie na towar, który chcesz kupić. 
Produkty te zostaną przesłane do Ciebie jak zwykłe zamówienia przy użyciu wybranego przez Ciebie rodzaju przesyłki.
Kliknij tutaj, aby wydrukować formularz zwrotu

Zwrot towarów niebezpiecznych

Część naszych produktów zawiera substancje łatwopalne i z tego powodu są objęte obostrzeniami dotyczącymi dostawy i zwrotu. Szczegóły obostrzeń są zawarte w informacjach o produkcie i dotyczą na przykład zmywaczy do zdejmowania przedłużeń. Produkty te przeszły odpowiednie testy w celu upewnienia się, że ich użytkowanie jest bezpieczne.

W przypadku potrzeby zwrotu lub wymiany produktów niebezpiecznych, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który pomoże przy procedurze zwrotu lub wymiany produktu. Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
 
Telefon: +46 90-70 60 70
Reklamacja
Please write information about your complaint in english so we can help you the best way possible.
 
Skargi muszą być złożone w rozsądnym czasie od rozpoczęcia użytkowania produktu. Jeśli produkt jest wadliwy - należy go zwrócić w całości. Proszę załączyć pełen opis wady. Następnie, produkt zostanie sprawdzony przez nasz dział gwarancyjny, który skontaktuje się z tobą w momencie zakończenia procedury. 
Postępuj zgodnie z instrukcjami: 
  1. Zapakuj produkt starannie w oryginalne opakowanie/paczkę, w której został dostarczony. Lub użyj swojego opakowania/pudełka. 
  2. Wydrukuj nasz gotowy formularz reklamacji. Lub użyj formularza wysłanego wraz z zamówieniem.
  3. Dołącz pełen opis wady. 
  4. Wyślij formularz reklamacyjny razem ze wszystkimi produktami / akcesoriami, a także paragonem za przesyłkę zwrotną na adres: Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden 
  5. Nadaj paczkę w najbliższej placówce pocztowej. 
Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotów lub/i reklamacji.
 
Aby wydrukować formularz reklamacyjny, kliknij tutaj