Nasza witryna korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie strony wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies.
Więcej informacji
Zgadzam się
Wielokrotnie nagradzana firma
PLN
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel Polska - Przedłużanie włosów sklep
Twój koszyk
Koszyk jest pusty

Ogólne warunki zakupu

27.04.2016
Rapunzel of Sweden AB
Nr identyf. podatk.: 556732-5047
Rok założenia: 2007
 
Adres pocztowy: Box 3174, 90304 UMEÅ, SWEDEN
Adres e-mail: pl@rapunzelofsweden.com
Telefon: 0046 90 706070

Ogólne warunki

Ceny i płatności

Dostawa

Zwroty, prawo do odstąpienia od umowy, wymiana i reklamacje towaru

Odpowiedzialność za produkt
Polityka prywatności
Zasady ograniczonej odpowiedzialności

Ogólne warunki

Poniższe ogólne warunki mają zastosowanie do wszystkich umów zawieranych przez Klienta z firmą Rapunzel of Sweden AB, nr identyf. podatk. 556732-5047 (zwaną dalej Rapunzel). Składając zamówienie w sklepie internetowym lub stacjonarnym Klient akceptuje jednocześnie niniejsze ogólne warunki. Każde zamówienie złożone przez osoby poniżej 18 roku życia traktowane jest zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zakupów gotówkowych i na jego potwierdzenie musi zostać uprzednio wyrażona zgoda przez rodziców lub opiekunów. 
Rapunzel zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów typograficznych w tekście i ilustracjach, a także w opisach produktów. Dotyczy to wszystkich produktów będących częścią asortymentu firmy. W przypadku ewentualnych błędów dotyczących dostępności produktów Rapunzel zastrzega sobie prawo do skorygowania takich błędów w późniejszym terminie. Aby w pełni skorzystać z zakupionego produktu, należy przestrzegać wskazówek dotyczących jego pielęgnacji. Więcej informacji na ten temat znajduje się na naszej stronie internetowej. W przypadku pytań można również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
 
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z produktów zamówionych przez internet w naszym sklepie siecowym, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Jeśli biuro nie będzie w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom, prosimy o kontakt poprzez serwis on-line Komisji UE do rozwiązywania sporów pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. Pragniemy uczestniczyć w procesie rozwiązywania sporu.
 
Wszelkie spory, których nie da się rozwiązać za porozumieniem stron uczestniczących, będą rozpatrywane przez http://ec.europa.eu/odr, których zaleceń będziemy przestrzegać.

Ceny i płatności

Cena podana przy każdym produkcie zawiera podatek VAT. Do ceny produktu mogą również zostać doliczone koszty płatności i dostawy, zależnie od ich wyboru dokonanego przez Klienta. Informacje na temat warunków oraz ceny dostawy i kosztów płatności podane są w sposób jasny podczas finalizowania zakupu w kasie. Całkowita suma zamówienia zostanie przedstawiona Klientowi w wyraźny sposób, zanim potwierdzi on swoje zamówienie oraz dokona płatności. 
 
Promocje oraz zniżki cenowe widoczne będą na produkcie lub będzie można z nich skorzystać po podaniu kodu rabatowego przy kasie. Nasze promocje i oferty specjalne obowiązują do wyczerpania zapasów lub do podanej przez nas daty zakończenia. 

Płatność kartą

W naszym sklepie można dokonywać zakupów przy pomocy kart Visa, Mastercard, Diners, lub American Express przeznaczonych do handlu internetowego. Transakcje odbywają się z wykorzystaniem systemu DIBS. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Bieżąca kwota zostanie zarezerwowana bezpośrednio na karcie. Zostanie jednak ona pobrana dopiero w momencie wysłania produktów do Klienta. System płatności DIBS używany do dokonywania płatności kartą spełnia wymagania standardu PCI-DSS. Zastrzegamy sobie prawo do skontrolowania ważności karty płatniczej, sprawdzenia, czy znajduje się na niej wystarczająca ilość środków do złożenia zamówienia, a także tego, czy dane adresowe jej posiadacza są prawidłowe. W wyniku otrzymanych informacji mamy prawo do odmówienia przeprowadzenia zakupu.

PayPal

Płać szybko i bezpiecznie używając serwisu PayPal. Klient może wybrać płatność przy użyciu salda na koncie PayPal lub też przy użyciu karty płatniczej lub kredytowej powiązanej z kontem PayPal.

Aby uzyskać więcej informacji, należy odwiedzić stronę www.PayPal.pl

Trustly – Bezpośrednia płatność z twojego banku

Zapłać bezpośrednio przy pomocy swojego banku internetowego. Trustly nawiązuje zabezpieczone połączenie z twoim bankowym kontem internetowym i pozwala na szybką i bezpieczną płatność bez opuszczania tej strony. Opcja debetu jest darmowa i nie wymaga rejestracji. Wszystko czego potrzebujesz do płatności przy pomocy Trustly to dane logowania do twojego banku internetowego. Więcej informacji na: www.trustly.com

Przelew na konto bankowe

Jeżeli chcesz zapłacić z góry, możesz u nas w łatwy sposób skorzystać z tej możliwości.
  1. Dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do kasy.
  2. Wybierz opcję zapłaty z góry oraz metodę wysyłki.
  3. Potwierdź swoje zakupy.
  4. Twoje zamówienie zostało potwierdzone. Prześlemy Ci dane do przelewu za pośrednictwem wiadomości e-mail. Znajdują się one także na potwierdzeniu zamówienia.
  5. Dokonaj przelewu na podany numer konta podając w opisie numer swojego zamówienia: 101 XXX XXX. 
  6. Zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu przez nas płatności. Realizacja przelewu trwa zazwyczaj ok. 1 - 2 dni robocze. Oczywiście otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy tylko zamówienie opuści nasz magazyn.
Pamiętaj, aby dokonać przelewu na odpowiednie konto, zależnie od wybranej przez Ciebie podczas realizacji zamówienia waluty.
 
Dane do przelewu
 
Odbiorca: Rapunzel of Sweden AB
Bank: Nordea AB
IBAN: SE3795000099604207479009
SWIFT/BIC: NDEASESS

Zniżki i karty podarunkowe

Zniżki procentowe, na przykład rabaty studenckie, nie obowiązują w przypadku produktów na wyprzedaży. Promocji nie można łączyć ze sobą. Nie można też korzystać z dwóch różnych kart podarunkowych lub kodów rabatowych jednocześnie podczas składania zamówienia. 
 
W przypadku posiadania kodu rabatowego lub karty podarunkowej, należy skorzystać z nich przy kasie. Należy wpisać odpowiedni kod i kliknąć przycisk „Aktywuj”. Kwota końcowa zostaje automatycznie zmniejszona o kwotę zniżki. Jeżeli kod obejmuje pełną kwotę zamówienia, stanowi on wtedy metodę płatności za nie. Jeżeli kod obejmuje część kwoty zamówienia, Klient wybiera inną metodę płatności dotyczącą pozostałej sumy zamówienia.

Dostawa

W kasie należy wybrać sposób dostawy spośród metod dostępnych dla regionu, w którym znajduje się Klient. Pojawią się również informacje dotyczące czasu przesyłki. Dążymy do tego, aby wszystkie nasze produkty były zawsze dostępne w magazynie. Jeżeli dany produkt nie jest dostępny do natychmiastowej wysyłki, odpowiednia informacja znajduje się przy nim, a także w kasie. Jeśli niektóre części zamówienia nie mogą zostać dostarczone od razu, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów dotyczących przesyłki częściowej lub dokonania wymiany na podobny produkt.  Jeżeli z powodu wyczerpania zapasów produktu czas dostawy nie może zostać dotrzymany, firma Rapunzel skontaktuje się z Klientem w tej sprawie. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta, należy poinformować nas o tym fakcie w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Klient ma prawo zrezygnować z zakupu bez ponoszenia żadnych kosztów w przypadku niespełnienia warunków dostawy. Przesyłka może się opóźnić w przypadku długich weekendów, świąt lub utrudnień w transporcie. Należy pamiętać, że zmiany w zamówieniach mogą wystąpić w dni wolne od pracy.
 
Gdy tylko zamówienie opuści nasz magazyn, Klient otrzyma wiadomość e-mail z informacją, że przesyłka jest już w drodze. 

UPS Express: 1-2 dni robocze

Zamówienia złożone i opłacone w dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed godziną 14:00 czasu lokalnego (GMT+1), wysyłane będą tego samego dnia. 
Ta metoda dostawy obejmuje następujące kraje: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Holandia, Polska, Hiszpania, Wielka Brytania, Szwajcaria.  
W przypadku wysyki do kraju nie znajdującego się na powyższej liście, czas dostawy wynosi 1-4 dni robocze. (UPS)
W niektórych przypadkach czas dostawy może ulec zmianie.

Standardowa wysyłka 4-7 dni roboczych

Zamów przed godziną 15:00 (GMT+1) od poniedziałku do piątku, a twoje zamówienie zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia. 
Zazwyczaj przesyłki są zostawiane w skrzynce jak normalna poczta. Przesyłki większych rozmiarów zostaną przesłane do najbliższego urzędu pocztowego, gdzie będzie je można odebrać. 

Zwroty, prawo do odstąpienia od umowy, wymiana i reklamacje towaru

Firma Rapunzel pragnie, aby konsumenci dokonując zakupów czuli się bezpiecznie, dlatego też każdy Klient ma prawo do odstąpienia od zakupu, wymiany produktu lub jego reklamacji. Klient ponosi wszelkie koszty przesyłki związane ze zwrotem lub wymianą towaru, a także ponosi odpowiedzialność za jakąkolwiek stratę wartości przedmiotu w związku z użytkowaniem przekraczającym czas potrzebny do oceny stanu faktycznego i właściwości produktu. W przypadku otrzymania błędnego lub uszkodzonego produktu, Rapunzel zwraca Klientowi koszt przesyłki zwrotnej. W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt >>

Zwroty

Każdy zwrot należy przeprowadzić w następujący sposób:
  1. Należy zapakować produkt w opakowanie, w którym został on dostarczony. Można także użyć własnego opakowania lub pudełka. 
  2. Należy skorzystać z naszego formularza zwrotu znajdującego się tutaj >>
  3. Wraz z zamówieniem należy przesłać formularz zwrotu towaru na adres Rapunzel of Sweden AB, Box 3174, 903 04 Umeå, Sweden.
  4. Paczkę należy nadać w najbliższym Urzędzie Pocztowym. Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki. 

Zwrot towarów niebezpiecznych

Część naszych produktów zawiera substancje łatwopalne i z tego powodu są objęte obostrzeniami dotyczącymi dostawy i zwrotu. Szczegóły obostrzeń są zawarte w informacjach o produkcie i dotyczą na przykład zmywaczy do zdejmowania przedłużeń. Produkty te przeszły odpowiednie testy w celu upewnienia się, że ich użytkowanie jest bezpieczne.

W przypadku potrzeby zwrotu lub wymiany produktów niebezpiecznych, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który pomoże przy procedurze zwrotu lub wymiany produktu. Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
 
Telefon: +46 90-70 60 70
E-mail: pl@rapunzel.com

Prawo do odstąpienia od umowy

Aby anulować zamówienie lub zwrócić zakupiony towar, należy powiadomić nas w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Należy dokonać tego korzystając z naszego formularza zwrotu lub za pomocą poczty elektronicznej. Na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów możesz znaleźć formularz dotyczący zwrotu towarów. Klient ma dodatkowe 14 dni na dokonanie zwrotu produktów. Rapunzel dokona zwrotu kosztów w najkrótszym możliwym czasie, używając najprawdopodobniej tej samej metody płatności, jakiej użył Klient podczas składania zamówienia (lub, jeśli płatność za dane produkty nie została jeszcze przeprowadzona do końca, należy upewnić się, że zwrot widoczny będzie na wyciągu z konta). Stanie się to najpóźniej w ciągu 14 dni po otrzymaniu od Klienta wiadomości na temat odstąpienia od zakupu i pod warunkiem, że firma Rapunzel otrzymała już przesłane produkty lub dowód na to, że zostały już one wysłane. Klient ponosi wszelkie koszty przesyłki związane ze zwrotem lub wymianą towaru, a także ponosi odpowiedzialność za jakąkolwiek stratę wartości przedmiotu w związku z użytkowaniem przekraczającym czas potrzebny do oceny stanu faktycznego i właściwości produktu.

Wysyłka zwrotna

W przypadku każdego zwrotu produktu, Klient odpowiedzialny jest za przesłanie go do Rapunzel, a jeśli nie wskazano inaczej - również za koszt przesyłki. Jeśli zamówienie zostało dostarczone niepoprawnie lub błędnie, koszty przesyłki zostaną zwrócone Klientowi. W przypadku wymiany firma Rapunzel pokrywa koszt wysyłki nowych produktów.

Zwrot kosztów

Jeśli pobrana zostanie od Klienta opłata za towary, otrzyma on zwrot kosztów obejmujący koszt przesyłki standardowej. Koszt przesyłki ekspresowej lub niestandardowej nie zostanie zwrócony. W przypadku, jeśli Klient zwraca tylko część zamówienia, koszt przesyłki standardowej nie zostanie zwrócony.
 
Zwrot kosztów lub wymiana towaru, zależnie od życzeń Klienta, odbywają się w firmie Rapunzel zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy. Zwrot kosztów za cały towar zostanie przeprowadzony jedynie pod warunkiem, że produkty zostały zwrócone do nas w stanie nienaruszonym (w tym samym stanie, w jakim zostały wysłane do Klienta). Oznacza to, że produkty nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, wyczyszczone, zmienione lub zużyte, a także, że wszystkie oznakowania i etykiety są nienaruszone. Jeśli produkt nie zostanie zwrócony w stanie nienaruszonym, przeprowadzona zostanie ocena spadku wartości. Kwota spadku wartości nie będzie zwracana.
 
Jeżeli Klient otrzymał uszkodzony produkt, powinien jak najszybciej poinformować o tym Rapunzel i zwrócić go zgodnie z informacjami dotyczącymi zwrotów znajdującymi się powyżej. W przypadku produktów, które uznane zostaną za uszkodzone, Rapunzel zwraca ich pełny koszt. Niniejsze ustalenia nie ograniczają istniejących praw ustawowych. W przypadku rozpoczętej usługi prawo do odstąpienia od umowy dotyczy jej nieprzeprowadzonej części.

Reklamacje

Jeżeli Klient uważa, że produkt jest uszkodzony lub nieprawidłowy, należy skontaktować się z nami lub zgłosić reklamację towaru. Gdy produkt dotrze do Rapunzel, zostanie przeprowadzona ocena stanu produktu. Prawo do reklamacji obejmuje wyłącznie wady fabryczne produktu. Prawo do reklamacji nie obejmuje np. uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem produktu, błędnym użytkowaniem lub zmianą stanu początkowego towaru (np. poprzez farbowanie dowolną metodą).
 
W procesie reklamacji oceniamy charakter towaru i bierzemy pod uwagę szacunkową żywotność produktu. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj >> Jeśli produkt po przeprowadzeniu inspekcji określony zostanie jako wadliwy lub uszkodzony, Klient otrzyma nowy produkt. Jeśli nowy produkt nie może zostać wysłany, Klient otrzyma pełny zwrot kosztów, włącznie z kosztami obsługi i przesyłki.
 
W przypadku reklamacji usługi przedłużania
włosów, prosimy o kontakt z osobą, która ją wykonała lub z salonem, w którym miało to miejsce. To właśnie na nich spoczywa odpowiedzialność za poprawne przeprowadzenie tej usługi. 
 
Aby Rapunzel mogła dokonać oceny reklamowanego towaru, powinien on zostać odesłany w całości, wraz z dokładnym opisem uszkodzenia oraz sposobu użytkowania produktu. Jeżeli nie otrzymamy produktu lub zamówienia w całości, nie będziemy mogli przeprowadzić pełnej oceny uszkodzenia towaru. Przeprowadzimy jedynie ocenę otrzymanego towaru i ewentualnie zwrócimy koszt za otrzymaną część towaru.
 
W przypadku reklamacji wadliwego lub uszkodzonego towaru, Klient nie jest obciążany kosztami przesyłki zwrotnej. Rapunzel dokonuje zwrotu za nie na podstawie okazanego paragonu. Paragon lub rachunek za przesyłkę zwrotną albo jego kopię należy dołączyć do wysyłanej paczki. Reklamację należy zgłosić w Rapunzel w odpowiednim terminie po otrzymaniu przez Klienta zamówienia.
 
 
Jeśli Klient jest osobą prywatną i otrzymał wadliwy produkt, prawo do reklamacji wynosi 3 lata od momentu otrzymania towaru, lecz nie później niż na dwa miesiące po odkryciu wady lub po czasie, w którym powinna ona zostać odkryta.

Odpowiedzialność za produkt

Rapunzel nie ponosi odpowiedzialności za to, w jaki sposób dany produkt będzie używany. Odpowiedzialność ta zostaje przekazana na nabywcę. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za sposób użytkowania produktu i powinien we własnym zakresie sprawdzić możliwość wystąpienia ewentualnych alergii lub błędów. Rapunzel zaleca użytkowanie produktów wyłącznie w sposób opisany na stronie internetowej w dziale z informacjami o produkcie. Za najbardziej aktualne uznawane są informacje znajdujące się na oficjalnej stronie internetowej Rapunzel.

Polityka prywatności

Rapunzel stosuje się do przepisów szwedzkiej ustawy o danych osobowych (PUL). Rejestrując i dokonując zamówienia, Klient tym samym wyraża zgodę na przechowywanie i wykorzystywanie jego danych osobowych przez naszą firmę w celu realizacji umowy, zgodnie ze szwedzką ustawą o danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Klient ma prawo do wglądu w informacje na swój temat zarejestrowane przez Rapunzel. Jeśli są one nieprawidłowe, niekompletne lub nieistotne, Klient może zażądać, aby informacje te zostały poprawione lub usunięte. W takim przypadku należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Dowiedz się więcej o Cookies i Polityka Prywatności.

Zasady ograniczonej odpowiedzialności

Rapunzel nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji spowodowane okolicznościami niezależnymi od Rapunzel. W przypadku działania Siły wyższej, Rapunzel ma prawo do wykorzystania dodatkowego czasu na wypełnienie swoich zobowiązań. Przykłady takich okoliczności obejmują, ale nie ograniczają się do takich wydarzeń, jak: strajki, akty terrorystyczne, wojny, zakłócenia dostawy, transportu lub problemy produkcyjne, wahania kursów walutowych, rządowe działania regulacyjne lub stan klęski żywiołowej. Jeżeli taka okoliczność utrzymuje się przez okres dłuższy niż dwa miesiące, obie strony mają prawo do rozwiązania niniejszej umowy, przy czym w takim wypadku druga strona i / lub   jest uprawniona do otrzymania rekompensaty lub obowiązku wypłacenia rekompensaty.